Alla inlägg den 10 september 2014

Av Malin Friskovec Nielsen - 10 september 2014 12:21

ni som vill kan även följa mig på instagram. där hittar ni mig under namnet mallan_nielsen


 

Av Malin Friskovec Nielsen - 10 september 2014 00:15

Så här kan man se ut om man har bottom men endå vill slänga på sig lite extra smink. Jag har lagt på primer, foundation och puder. Jag har en mörklila ögonskugga som bas på ögonen som jag sotat ut lätt samt en mellan lila ögonskugga som jag duttar på längst in på ögonen för att ljusa upp en aning. sedan avslutar jag med ett ljust färgat läppglans. Här är ett exempel hur man kan se ut även om man har brottom och endå vill slänga på sig lite extra smink personligen tycker jag denna stil passar lika bra till vardag som till fest. Vill man snygga till det ennu mera är lösögonfransar verkligen en höjdare till denna makeup, denna sminkning tog mig cirka 10 minuter att fixa till 
Tyvärr är bilderna inte dem bästa då dem är tagna med min ipad utan blixt.


Detta använde jag


Kicks primer matt effekt
Kicks puder light beige
Isadora plum eyeshadow
Isadora purple shine eyeshadow
Mary kay läppglans


       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards