Alla inlägg den 7 september 2014

Av Malin Friskovec Nielsen - 7 september 2014 19:34

Många tycker att vi tjejer som gärna sminkar oss lite mer till vardags kanske är lite knepiga, MEN enligt mig är smink mer än bara något man sätter på sitt ansikte, det är något som framför din personlighet, man kan säga mycket genom sin sminkning, den är ochså en stor del av min personlighet. när jag väl sminkar mig vill jag inte bara sätta på ett lager mascara utan det ska synas att jag lagt ned tid och energi på att lyfta fram ögon, mun, kindbenen och så vidare, det roliga med smink är att man kan variera det precis som med sina kläder, man kan matcha ögonskyggan med väskan, tröjan mm. personligen tycker jag att vi i svergie är allmänt gråa och trista, oftast lägger vi bara tid på oss själva då vi ska på kalas, fest, eller krogen. det är då vi sminkar oss och klär upp oss, men varför enbart då? varför ska vi vara gråa och trista till vardags ? jag vill rekomendera alla att sminka sig lite extra i en veckas tid. fixa tll håret lite mer än du brukar och ta på dig något färglatt men elegant. jag kan lovar att ni kommer känna er både piggare fräschare ochatt folk kommer kommentar "oj vad fin du är idag " och bara dem små orden lyfter genast ditt humör till toppen   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards